8.5.12

SEVİMLİ BEBEK ELBİSELERİ













7 yorum:

  1. Allah'ım bunlar ne güzel,ne şeker şeyler:)sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden şirin gerçekten de, teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  3. güzel yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. AYYYY CANIM GÖZ NURU ÇOK GÜZELLER
    TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM
    :)

    BANA DA BEKLERİM.

    YanıtlaSil
  5. yasemin hanım bunlar çok güzel olmuş acaba hangi iple ördünüz çok güzel düşmüş. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. yasemin hanım niye cvp vermiyorsunuz?
    benim adımda yasemin tekirdağlıyım.
    cvp bekliyorum hangi iple kaç numara tığ kullandınız özellikle 2. resimdeki elbise için

    YanıtlaSil
  7. merhaba tekirdağlı yasemin ..canım gerçekten 2 aydır bulağuma zaman ayıramadım..o yüzden cevap veremedim..soruna gelince elbiseyi ben yapmadığım için tam olarak bilemem ama 4 yada 5 nolu şişlerle ince merserize iplerle bir dene..çünkü yazlık bir elbise..inşallah denk düşürürsün.sevgiler

    YanıtlaSil